Paradise Travel
Agentie de turism - Pachete turistice deosebite - Turism intern si international
contact

  Home Oferte turism business Oferte vacante exotice Vacante sejururi Blog
10. 05. 2011

Cubanezii pot calatori in strainatate in scopuri turistice

Guvernul cubanez va autoriza, pentru prima data in ultimii 50 de ani, calatoriile cetatenilor cubanezi in strainatate in scopuri turistice, conform unui plan de reforme prezentat luni.

 
"Guvernul va reanaliza dispozitiile care le permit rezidentilor cubanezi sa calatoreasca in strainatate ca turisti", prevede planul care contine 313 masuri, potrivit Mediafax.

Documentul nu ofera niciun detaliu privind modalitatile care vor permite calatoriile in strainatate. Masurile fac parte din planul de reforme lansat de presedintele Raul Castro.

 

Sursa: www.dailybusiness.ro

 

10. 05. 2011

Vezi care este cel mai bun spa al anului

Cocor Spa a primit premiul pentru cel mai bun spa al anului in cadrul galei Premiilor de Excelenta in Turism si Leisure, depasind concurenti precum Hilton Sibiu sau World Class Health Academy.

 
Deschis in mai 2009, in urma unei investitii de 6 milioane de euro, Cocor Spa  este situat in statiunea de vara Neptun-Olimp. Cocor Spa beneficiaza si de un hotel de patru stele situat la numai 50 de metri de plaja.

“Acest premiu vine exact la 2 ani de la lansare, perioada in care Cocor Spa a devenit un loc preferat de turisti, atat romani cat si straini, aproximativ 30% dintre cei care aleg serviciile noastre fiind straini,” a declarat Lacramioara Moroianu, Manager Cocor Spa, citata de capital.ro.

Cocor Spa este in acelasi timp si cel mai mare SPA din Romania, cu o suprafata de 3.000 mp desfasurati pe 3 niveluri.

Sursa: www.dailybusiness.ro

 

10. 05. 2011

Cum a ajuns George Copos investitorul anului în industria hotelieră

Ana Hotels, companie detinuta de omul de afaceri George Copos, a câştigat trofeul "Investment of the year" în cadrul celei de-a IV-a ediţii a evenimentului Hotel Tourism & Leisure Investment Forum.

Acesta este cel mai prestigios eveniment dedicat industriei hoteliere şi de turism din România. Evenimentul a reunit cei mai importanţi top manageri, consultanţi, antreprenori şi specialişti din cadrul celor mai cunoscute branduri şi companii din industria hotelieră şi de turism, locală şi internaţională.

Premiile oferite de Hotel Tourism & Leisure Investment Forum au fost decernate în cadrul Galei Premiilor de Excelenţă ce s-a desfăşurat în ziua de 3 mai 2011 la hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Ele au recompensat cele mai eficiente şi inovative proiecte şi concepte, alături de cei mai performanţi profesionişti din industria ospitalităţii şi turismului din România.

Ana Hotels detine hotelurile Athenee Palace Hilton şi Crowne Plaza din Bucureşti, Sport, Bradul si  Poiana din Poiana Braşov, şi  Europa şi Astoria din Eforie Nord. În anul 2010 compania a început un program vast de reabilitare a unora din hotelurile sale, program finalizat în prima parte a anului 2011. În acest program, care a însemnat investiţii de circa 20 milioane euro, au fost cuprinse hotelurile Crowne Plaza, Athenee Palace Hilton şi Sport.

La Athenee Palace Hilton au fost regândite şi reamenajate zonele publice: noul spaţiu „Cafe Athenee", transformarea fostei Braserii în noul magazin GUCCI, refacerea zonei „Colonade", reamenjarea restaurantului Roberto's şi a terasei „Roberto's on La Strada".

În hotelul Crowne Plaza au fost refăcute, de asemenea, spaţiile publice: bar-ul „Crown Cafe"; restaurantul „La Veranda", restaurantul „La Brasserie", restaurantul „The Vineyard / Fine Dining", sala de conferinţe „Orhideea".

Proiectele de modernizare a celor două hoteluri bucureştene ale societăţii au fost realizate de prestigioasa firmă britanică de arhitectură „Seifert Interiors" din Londra.

Lucrările de renovare şi modernizare a fostului hotel Sport din Poiana Braşov au avut ca scop transformarea acestuia într-un nou concept, SPORT HOTEL & SPA: numărul total de camere a sporit de la 89 la 104; spaţiile publice au fost extinse, în prezent existând: 6 săli de conferinţe, dintre care 2 multifuncţionale; un restaurant, recondiţionat în totalitate; barurile LOBBY BAR şi HAVANA LOUNGE. Concepţia noului brand a fost executată de firma austriacă de arhitectură „Geisler & Trimmel GmbH", specializată în proiectarea hotelurilor montane.

Oferta locaţiei din Poiana Braşov a fost extinsă prin construirea unui SPA de munte, cu o suprafaţă de 1900 mp, care oferă multiple facilităţi şi care a fost realizat pe baza experienţei austriece şi franceze în domeniu.

Istoria afacerilor lui Copos

 

1990

este infiintata prima cofetarie Ana CO;

1992

infiinteaza Ana Electronic - importator si distribuitor de aparatura electonica, electrocasnica si de calcul;

1993

holdingul Ana devine principalul investitor al echipei de fotbal Rapid Bucuresti;

1996

Copos ia decizia de a se investi in active intregul capital de 40.000 milioane de dolari;

s-a infiintat Ana Imep , companie producatoare de motoare electrice;

debutul Ana Holding in industria turistica si hoteliera prin investitii in hotelurile Sport, Bradul si Poiana din Poiana Brasov;

1999

investeste in domeniul transporturilor pe cablu , prin infiintarea Ana Teleferic;

2001

se infiinteaza Ana Mep SDV si Ana Trans International, prin externalizarea unor activitati ale Ana Imep;

Ana Holding cumpara si renoveaza hotelul Europa din Eforie Nord;

2004

finalizeaza investitia Ana Health Spa si deschide in Eforie Nord cel mai mare centru de sanatate din Romania;

inaugureaza Ana Yacht Club, port privat de agrement;

2005

Ana Hotels devine actionar majoritar la hotelul bucurestean Athenee Palace Hilton;

Ana Teleferic inaugureaza Telegondola din Poiana Brasov;

2007

este finalizata si data in folosinta cladirea Ana Offices;

infiinteaza Ana Residences si Ana Tower;

2009

este finalizat un bloc du 14 apartamente de lux in zona Piata Dorobantilor

Sursa: www.romanialibera.ro

 

10. 05. 2011

Investitie de 1,8 mil. euro intr-un nou terminal la aeroportul din Iasi

Consilierii judeteni ieseni au decis construirea unui nou terminal de pasageri la Aeroportul International Iasi, in urma cresterii fluxului de persoane in ultimii cinci ani, investitia fiind estimata la aproximativ 1,8 milioane de euro, potrivit Mediafax.

Conducerea Consiliului Judetean Iasi a propus, initial, ca terminalul sa aiba o suprafata de 500 de metri patrati, insa consilierii judeteni PSD si PNL, care detin majoritatea, au votat ca terminalul sa aiba o suprafata de 2,5 ori mai mare.

 "Terminalul va avea peste 1.200 de metri patrati si va fi construit pana la sfarsitul acestui an", a declarat purtatorul de cuvant al CJ Iasi, Sebastian Tataru.

 El a adaugat ca noul terminal e doar o solutie temporara pana la finalizarea proiectului de modernizare a aeroportului iesean.

 "Pana in 2015, speram ca proiectul de modernizare la aeroport sa fie finalizat. Astfel, terminalul care va fi construit in acest an va putea fi transformat intr-o zona de tip cargo", a mai spus Tataru.

 Potrivit directorului aeroportului iesean, Gheorghe Corjauteanu, realizarea unui nou terminal este necesara, in conditiile cresterii numarului de pasageri, de la an la an.

 "Este o investitie  absolut necesara, avand in vedere tendinta fluxului de pasageri. Anul trecut, am avut 160.000 de pasageri, chiar in conditiile de criza care au fost, fata de 148.000 de pasageri in 2009. Anul acesta, marind frecventele de operare pe aeroport, vedem deja o crestere de 25 la suta fata de anul trecut", a declarat Gheorghe Corjauteanu.

 Intrebat daca institutia are banii necesari pentru realizarea investitiei, Corjauteanu a raspuns: "Avem din fonduri proprii jumatate din suma de 1,8 milioane de euro. Restul speram sa ii obtinem de la Consiliul Judetean".

 Conducerea CJ Iasi sustine ca a rezolvat toate problemele legate de asigurarea suprafetei de 200 de hectare necesara extinderii aeroportului.

 Proiectul de modernizare a aeroportului Iasi a fost lansat in anul 2006, investitia totala fiind estimata la aproximativ 200 de milioane de euro.

 

Sursa: www.wall-street.ro

 

 

10. 05. 2011

Măreţia oraşelor şi a naturii într-un videoclip spectaculos VEZI VIDEO

Dominic Boudreault, un fotograf canadian, a realizat un fantastic videoclip în care a combinat imagini din mari oraşe din America de Nord.

Filmul conţine imagini ale celor mai importante locuri şi monumente din Montreal, Quebec City, Toronto, New York şi Chicago, toate făcute pe timpul nopţii.

Scopul artistului, aşa cum declară pe site-ul său, a fost de a arăta dualitatea dintre oraş şi natură.

Filmul:

http://www.youtube.com/watch?v=mYKA-VokOtA&feature=player_embedded

 

Sursa: www.realitatea.net

 

09. 05. 2011

MDRT a lansat o licitatie pentru promovarea brandului turistic

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a lansat o licitatie publica pentru servicii de realizare de obiecte si materiale promotionale cu rol in promovarea brandului turistic al Romaniei, contractul, in valoare totala de 5,51 milioane lei fara TVA, fiind divizat in doua loturi.

Astfel, primul lot, prin care vor fi realizate obiecte promotionale, are o valoare estimata de 5.499.700 lei fara TVA, iar cel de-al doilea, care prevede realizarea de materiale promotionale, este estimat la 14.405 lei fara TVA, a anuntat ministerul, scrie Mediafax.

 Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

 "Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional - Axa 5 - operatiunea «Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national»", se arata in comunicatul MDRT.

 Ofertantul trebuie sa depuna impreuna cu oferta tehnica si mostre pentru obiectele promotionale solicitate in caietul de sarcini. Toate obiectele si materialele promotionale vor fi inscriptionate cu elementele de identitate vizuala a brandului de turism, in conformitate cu recomandarile din Manualul de Brand, precum si cu cele prevazute in manualul de identitate vizuala ale Programului Operational Regional.

 Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.

 

Sursa: www.money.ro

 

06. 05. 2011

Romanii au cheltuit 1,5 mil. euro la Viena, in primele 2 luni ale anului

Romania s-a clasat, in intervalul ianuarie-februarie, pe locul cinci in topul tarilor cu cele mai multe nopti de cazare in Viena, cu un total de 59.000 de nopti, pentru care romanii au platit circa 1,5 milioane de euro, cu 25% mai mult fata de anul trecut, conform statisticilor Asociatiei Vieneze de Turism.


La nivelul primului trimestru, Romania ocupa locul sapte in topul mentionat, in fata unor tari precum Franta, Elvetia sau Japonia, fiind depasita de Austria, Germania, Italia, Rusia, SUA si Marea Britanie.

Potrivit Asociatiei Vieneze de Turism, Romania este de cativa ani o piata prioritara pentru turismul vienez. Site-ul oficial al asociatiei dispune, de exemplu, inca din 2009 de o varianta in limba romana.

In primul trimestru al anului 2011, Viena a inregistrat un total de 1.996.000 nopti de cazare, iar incasarile nete rezultate din noptile de cazare din perioada ianuarie-februarie se ridica la 45,3 milioane de euro, in crestere cu 5,3%, data de aceeasi perioada a anului trecut.

Sursa: www.dailybusiness.ro

 

06. 05. 2011

Turism pe Coasta de Azur: Cum se promoveaza francezii pe piata locala

Clientii romani reprezinta un segment important pentru agentiile de turism situate pe Coasta de Azur. Numai in 2010, an de criza, s-a semnalat o crestere de 14% la innoptarile inregistrate in structurile de primire turistica de pe coasta franceza, fata de anul precedent.

Astfel, innoptarile in structurile turistice de pe Coasta de Azur au crescut in 2010, fata de anul anterior, cu 14%, pana la 45.000 de turisti romani.

"Anii 2009 si 2010 au fost dificili pentru turism, la nivel global. Franta a fost afectata din acest punct de vedere – mai intai din cauza crizei, apoi din cauza unor evenimente neprevazute, cum a fost norul de cenusa vulcanica", a declarat pentru Wall-Street.ro Philippe Baute, agent al oficiului de turism Antibes Juan-les-Pins, una dintre cele mai importante statiuni de pe Coasta de Azur.

 Dupa Cannes si Monaco, Antibes Juan-les-Pins este una dintre cele mai vechi si mai apreciate destinatii de pe Coasta de Azur.

Numarul mare al romanilor care au ales acest loc pentru vacanta a determinat oficialii turismului de pe coasta franceza sa se promoveze pe plan local.

"Turismul a scazut foarte mult in Franta, din cauza crizei, insa din 2011 estimam ca lucrurile se vor indrepta. Dupa ce am demarat actiuni de promovare in tarile baltice, ne dorim sa castigam piata romaneasca, iar apoi pe cea bulgara", adauga Baute.

Romanii cheltuie destul de mult cand vine vorba de vacante. Desi acestia cauta oferte de cazare la preturi nu foarte mari, odata ajunsi intr-un loc, bugetul de cheltuieli creste spectaculos.

"Acestora le place confortul si sunt dispusi sa dea mai multi bani pe macare, relaxare si petrecere a timpului liber decat dau pe cazare."

Principalii clienti pe care ii targeteaza oficialii turismului din Antibes sunt cei cu venituri mari.

In acest an, estimarile lui Philippe Baute referitoare la evolutia turismului francez sunt pozitive. Manifestatiile din tari ca Egipt sau Tunisia vor influenta turistii si ii vor determina sa aleaga pentru vacanta destinatii mai aproape de casa.

Franta va concura, din acest punct de vedere, cu Italia, Spania si Turcia.

Sursa: www.money.ro

 

06. 05. 2011

Începe Transylvania International Horse Show, cel mai mare concurs de echitaţie din ţară

Între 20 şi 22 mai va fi la Sighişoara Transylvania International Horse Show - cel mai mare concurs de echitaţie din ţară cu 80 de cai şi participanţi din 15 ţări .

Concurenţii din Belgia, Canada, SUA, Egipt, Franţa, Germania, Olanda, Irlanda, Marea Britanie, Norvegia, Luxembourg, Bulgaria, Elvetia, Turcia, Spania şi România au la dispoziţie 80 de cai de rasă pentru a participa la probe de dresaj, obstacole şi cross-country, în cadrul subcompetiţiilor “Concurs internaţional complet” şi “Concurs internaţional universitar”, dedicat studenţilor. Tot la Prod vor fi şi baloane cu aer cald, la dispoziţia spectatorilor, precum şi biciclete pentru parcurgerea unor cunoscute trasee turistice incluzând diverse obiective culturale şi religioase.

 Simultan cu desfăşurarea competiţiei, in Sighişoara, vor avea loc concerte de pian, spectacole de improvizaţie, concerte de folk, ateliere de jonglerie, lansări de carte, expoziţii de fotografie şi pictură şi altele, toate acestea în cadrul festivalului Artventure. Numarul artistilor prezenti va fi de 72.

 Bilete au fost puse in vanzare in reteaua Carturesti si la sediul organizatorului din Str. Stirbei Voda nr. 72, Sector 1, Bucuresti (Telefon:               0731.377.765         0731.377.765). Numarul de locuri la acest eveniment sunt limitate la 700.

 

Evenimentul TIHS va fi transmis in direct pe internet pe site-ul www.transylvaniahorseshow.ro

 

Sursa: www.money.ro

 

06. 05. 2011

Numărul vizitatorilor străini în România a scăzut în primul trimestru

Numărul vizitatorilor străini în România înregistraţi la punctele de frontieră a fost în primul trimestru din acest an de 1,38 milioane, în scădere cu 3,2% faţă de aceeaşi perioadă din 2010, majoritatea provenind din ţări situate în Europa (95,4%), arată datele publicate miercuri de INS.

Din statele Uniunii Europene s-au înregistrat 59,8% din totalul sosirilor vizitatorilor străini în România, cele mai multe fiind din Ungaria ( 37,6%), Bulgaria ( 21,0%),  Italia ( 8,5%), Germania ( 7,6%) şi Austria ( 3,9%).

În ceea ce priveşte plecările vizitatorilor români în străinătate înregistrate la punctele de frontieră, acestea au fost în trimestrul I din 2011 de 2,34 milioane, în scădere cu 3,8%, comparativ cu trimestrul I din 2010. Mijloacele de  transport  rutier au fost  cele   mai  utilizate  de  vizitatorii  români   pentru  plecările   în  străinătate,   reprezentând 71,7% din numărul total de plecări.

Datele transmise de Institutul Naţional de Statistică (INS) arată că sosirile înregistrate în structurile de primire turistică în perioada ianuarie - martie 2011 au însumat 1,12 milioane, în creştere cu 13,2% faţă de cele din  trimestrul I din 2010. Sosirile turiştilor români în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 78,1% din numărul total de sosiri, în timp ce turiştii străini au reprezentat 21,9% din numărul total de sosiri. Sosirile în hoteluri deţin o pondere de 77,1% din total.

Înnoptările înregistrate în structurile de primire turistică în trimestrul I din 2011 au însumat 2,29 milioane, în creştere cu 12,0% faţă de cele din trimestrul I din 2010. Înnoptările turiştilor români în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 77,9% din numărul  total de înnoptări, în timp ce înnoptările turiştilor străini au reprezentat 22,1%.  

Indicele de utilizare netă a locurilor de cazare a fost de 18,4% pe total structuri de cazare turistică, în creştere cu 1,4 puncte procentuale faţă de trimestrul I 2010. Indici  mai  mari de  utilizare a  locurilor   de  cazare s-au  înregistrat la hoteluri (21,7%) şi la  moteluri(14,9%).

Martie 2011 faţă de martie 2010

Potrivit INS, sosirile vizitatorilor străini în România, înregistrate la punctele de frontieră, au fost în luna martie 2011 de 503.000, în scădere cu 5,1% faţă de luna martie 2010. Majoritatea vizitatorilor străini provine din ţări situate în Europa (95,2%). Din statele Uniunii Europene s-au înregistrat 61,7% din totalul sosirilor vizitatorilor străini în România. Dintre statele Uniunii Europene cele mai multe sosiri s-au înregistrat din Ungaria (38,3%), Bulgaria (19,3%), Italia (8,5%), Germania (7,8%) şi Polonia (3,8%).

Plecările vizitatorilor români în străinătate, înregistrate la punctele de frontieră, au fost în martie de 812.600, în creştere cu 1,9%, comparativ cu luna martie 2010. Mijloacele de  transport  rutier au fost  cele   mai  utilizate  de  vizitatorii  români   pentru  plecările   în  străinătate,  reprezentând  71,7%  din numărul total de plecări.

Sosirile înregistrate în structurile de primire turistică au însumat în martie 407.700, în creştere cu 12,3% faţă de cele din  luna  martie 2010. Sosirile turiştilor români în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 76,6% din numărul total de sosiri, în timp ce turiştii străini au reprezentat  23,4% din numărul total de sosiri. Sosirile în hoteluri deţin o pondere de 78,9% din totalul sosirilor în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare, în creştere  cu  15,6% faţă de luna  martie 2010.

Totodată, înnoptările înregistrate în structurile de primire turistică au însumat 844.200, în creştere cu  8,9% faţă de cele din luna  martie  2010. Înnoptările turiştilor români în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 76,9%  din numărul  total de înnoptări, în timp ce înnoptările turiştilor străini au reprezentat               
23,1%.

Indicele de utilizare netă a locurilor de cazare în luna martie 2011 a fost de 19,5% pe total structuri de cazare turistică, în creştere cu  1,3 puncte procentuale faţă de luna  martie  2010. Indici  mai  mari de  utilizare a  locurilor   de  cazare s-au  înregistrat la hoteluri  (23,6%) şi la  hanuri (19,2%).

Sursa: www.money.ro

 

Cautare
Titlul
Tara
Transport
Masa
Cazare
Pret
Extra
Cauta
Rezerva un loc la hotelul favorit
TURISM INTERNATIONAL INDIVIDUAL




Stiri turism



Taguri turism
Recomanda site

Numele tau
Nume destinatar
Email destinatar

Home City breaks Oferte de sarbatori Oferte sezon Vacante sejururi Contact
Check PageRank